31 Ocak 2012 Salı

ŞİKAYET VAR SİTESİNDE CLAVİS PANAX İLE İLGİLİ ŞİKAYETLER


Orhan Ç.09 Mayıs 2011 

http://www.sikayetvar.com

Şikayet No : 839914 (09 Mayıs 2011 10:01)

Panax.com.tr Panax.com İlaçların Faydasını Görmedim Aksine Zararı Oldu! 47 yaşındayım ve 7 yıldır kollestrol, trigliserit sıkıntısı yaşıyorum. Yılbaşında rapor ve ilacım bitince ilaç kullanmayı bırakıp birer ay arayla değerleri kontrol ettirdim. Bu arada doğal ilaçlar konusunda araştırma yapmaya başladım. Bir arkadışımdan Clavis Panax adlı ürünü ve Dr.M**** E*** ismini duydum.

İnternetten aratınca www.panax.com.tr isimli siteyi bulup buradaki formu doldurunca telefonla irtibata geçtiler ve kısa bir süre içinde 3 kutu ilaç elime geçti. İlacı kullandığım süre içerisinde bırak zindelik vermeyi, halsizlik ve özellikle gece terlemeleri olmaya başladı. Bu gün ilk kutu ilaç bitti ve tekrar tahlil yaptırdım.

Sonuçlar; kollestrol 251'den 310'a, LDL 142'den 182'ye çıkmış. Terleme cabası.
Biraz önce 0212 579 **** no'lu telefonu arayıp telefona bakan B*** Beye kullanmadığım 2 kutuyu geri iade etmek istediğimi söyledim. Satılan tarihten sonra 20 gün geçtiği için iade alamayacaklarını söylediler.

İBRAHİM Y.16 Ağustos 2011

Şikayet No : 918787 (16 Ağustos 2011 12:30)

Kibarlı Sağlık Ürünleri KİBARLI SAĞLIK HİZMETLERİ Ürünümü İade Etmek İstiyorum! 02 Ağustos 2011 tarihinde Kibarlı.com sitesinde sipariş ettiğim clavis reis mantarı 99 TL kredi kartımdan 12 taksitle tahsil edilmiştir.04 Ağustos 2011 tarihinde elime ulasan ürün clavis panax olarak U** kargo ile teslimat edilmiş ve yanlış ürün yollandığından ve faturasız olduğu, herhangi bir kullanım kılavuzu olmadığından ve yanlış ürün gönderdiklerinden tekrar kargo ile iadesinin ödenmesi için aynı gün iade ettim .

15 Ağustos 2011 tarihine kadar iadem gerçekleşmedi 1 hafta içinde gerçekleşeceğini söylediler şu anda telefonla aradığım halde Kibarlı yani Botanik Bitkisel Pazarlama Ticaret Ltd. şirketine ulaşamıyorum şuan nasıl iademi alabilirim.Bu konu hakkında yardımcı olmanızı rica ederim.

İSMAİL Ç.23 Haziran 2011

Şikayet No : 871424 (23 Haziran 2011 09:32)

Panax.com.tr Panax.com.tr Ürün Zarar Verdi! Babam kalp hastası. By-pass ameliyatı, balon ve 2 defa stent takıldı. Biz de çaresiz kaldığımız için her yerde reklamı yapılan ve mucize gibi gösterilen Panax.com.tr'den 2 kutu Panax aldık. Babam düzenli olarak 1 kutuyu kullandı ve her geçen gün kötüye gitti.

Tarlada çalışabilen babam ayın sonunda 2 merdiven çıkınca dil altı hapı kullanır duruma geldi. Neyse ki haptan kaynaklandığını fark ettik ve hemen kestik. Babam şu an iyi.


Adem A.23 Mayıs 2011 

Şikayet No : 849706 (23 Mayıs 2011 15:11)

Dogrudansatis.net Dogrudansatis.net Etkisini Bir Haftada Göstereceğini Söyledikleri İlaçtan Hiç Ben 43 yaşında biriyim. Dr. M**** E**** denen Dr. Clasvis Panax adı altında TV kanallarında boy gösterip bol bol reklam yapıyor. İnsanları yanıltıp, Clavis Panax denen ilacını kullanan anjiyo olmuş insanların ilacı kullanmaya başladığı andan 1 hafta sonra rahatlamaya başlayacağını ve etkisini hissettireceğini söylüyor. Bende bir kutu yani günlük 3x1 kullandım ve ilaç bittikten sonra hastaneye doktoruma gittim. Kan değerlerimi aldırdım her zamanki durumum mevcut.

İlacı aldığım site olan www.dogrudansatis.com'u telefonla aradım. Durumu izah ettim kısaca ilacın hiç bir faydasını görmedim ve hatta ilacın ayrıca cinsel isteği artırdığını, kan şekerini düşürdüğünü vs söylemesine rağmen hiç faydasını görmedim. Bırakın cinsel isteği arttırmayı tamamen yok ediyor. İlacı kullanıp bitirdikten sonra normal sağlığıma döndüm ve site yöneticilerine şikayette bulunduğumda en az 3-6 kutu kullanmam gerektiğini yoksa faydasını görmeyeceğimi söylediler. Bende "Madem 3-6 ay kullanacağım doktorunuz neden TV kanallarında bol bol atıyor 1 hafta sonra ciddi bir fark hissedeceksiniz diyor, en azından madem satıyorsunuz en az 3-6 ay kullanılması gerekli ise 3 yada 6 paket halinde satın alıcıda ona göre karar verip alsın." diye uyarı verdim.

Üründen memnuniyetsizliğim nedeni ile 119 TL paramın iadesini talep ettim. Aldığım cevap 5 kutu daha al iç ve sonuç telefonları yüzüme kapatarak ilgilenmediler. Ben şimdi bu Dr. M*** E****'a soruyorum dürüst ol ve insanları doğru bilgilendir ve 119 TL' mi iade et.

Mustafa ç.20 Eylül 2011 
Şikayet No : 948271 (20 Eylül 2011 08:03)

Kibarlı Sağlık Ürünleri KİBARLI SAĞLIK ÜRÜNLERİ Özel Karışım Dediler 2000 TL Aldılar! Yeğenimin hastalığı için kibarlı sağlık ürünlerini aradık. C** Ş** adlı kendisini doktor olarak tanıtan kişi yeğenimin rahatsızlığın tedavi edilebileceğini fakat ilacın özel olarak karışım hazırlanacağını ve fiyatınında 2000 TL olduğunu söyledi.

Bizde M** E**'a inandığımız için 2000 TL kredi kartına 12 taksitle M** Ş** adına çektirdik. ilaç geldi fakat şok olduk. Gönderilen ilaçlar şunlardır: 10 adet clavis panax, 10 adet reishı mantarı şimdi size soruyorum. Bu yapılan doğrumu hepsini parasını bir seferde alıyorsunuz? Bize anlatsaydınız ilaçlar bittikçe alırdık.

Bu ne insanlığa ne de ticaret anlayışına yakışır. Resmen hayal kırıklığına uğradık. Özel karışım dediniz tablet geldi. Ayrıca yavaş yavaş alacağımız ilaçları sadece kendi menfaatiniz için bir seferde sattınız. Ve bunu ilaç alan herkese anlatacağım. Resmen duygumuz rencide edildi mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum cevabınızı mail adresime bekliyorum.

Tarık G.26 Ekim 2011

Şikayet No : 983044 (26 Ekim 2011 08:10)

Kibarlı Sağlık Ürünleri KİBARLI SAĞLIK ÜRÜNLERİ Aldığım Ürünlerden Olumlu Bir Etki Görmedim! e1 ve panax aldım. bende ed vardı. Bu ürünleri 25 gün kullandım. Ancak karaciğerimde ağrılar başladı ve bıraktım. Ağrılarda azalma oldu. Ancak 20 gündür geçmedi. İlgili kişilere bu şikayet iletildi. Ancak kimse yoğurdum ekşi demiyor...

Gamze Ç.12 Aralık 2011

Şikayet No : 1027414 (12 Aralık 2011 12:32)

Kibarlı Sağlık Ürünleri CLAVİS PANAX Tansiyona Sebep Oluyor Ve Kolesterolu Tetikliyor! Ben babama 6 ay Panax kapsülü aldım ve babam kullandı adam iyileşeceğine kötüleşti. Doktoru kalp damarlarında yağlanma daralma daha da artmış ne yaptınız diye çok kızdı. Babamın tansiyonu 13 'ü geçmezdi şimdi 14'den aşağı düşmüyor. Kolesterolu 230 civarında idi şimdi 450'den aşağı düşmüyor. Şimdi ne yapacağımızı bilemiyoruz. 6 ay yeterli değil 6 ay daha kullanın diyorlar.

Zenan G.10 Ocak 2012

Şikayet No : 1054305 (10 Ocak 2012 09:28)

Sonraki Şikayet Kibarlı Sağlık Ürünleri KİBARLI SAĞLIK ÜRÜNLERİ Ürünler Yarar Değil Zarar Veriyor! Amcamın parkinson hastalığı vardı. İnternetten bulup clavis panax aldık, 6 ay içinde etkisini gösterir dediler ama 7 ay kullandı hiçbir etkisi olmadı. Toplamda 900 TL ödedik 7 ayda. Üstelik ilaç böbreklerini etkilediği için küçük su dökemedi ve prostat olmuş.

Ürünü ona ben önerdiğim için de ayrıca pişmanlık duyuyorum. Hem paramızdan hem sağlığımızdan olduk. Kesinlikle şikayetçiyim, ayrıca mahkemeye de vereceğiz. Resmen haksız kazanç elde ediliyor, parayı geçtim sağlımızdan oluyoruz.  

http://www.diyeti.org/mustafa-eraslan-doktor.html

Mustafa Eraslan doktor

Mustafa Eraslan Kimdir

Clavis Panax adlı bitkisel ilacı kibarlı şirketi adı altında piyasaya sunan arasıra tv programlarına katılan bir herbalist. Mustafa Eraslan hakkında çeşitli ilaçlar sattığı, ekranlara çok çıktığı ve kendisine bir türlü ulaşılamadığı(aşağıdaki yorumlara göre) biliniyor onun dışında Dr mustafa eraslan kimdir nerede yaşar adresi nedir tahsili nedir. neler okudu. nerelere gitti hiç bilen yok ne resmi sitesinde ne de internette bir bilgi yok eğer bilen birileri varsa ya da Dr mustafa Eraslan bu yazıyı okuduysa bize bildirsin bizde yayınlayalım. Dr mustafa Eraslan Reishi mantarından yapılan clavis panax damar ve kalp rahatsızlıkları için kullanılan bir ilaç satıyor bu ilaçların çok çeşitleri var ve çeşitli hastalıklara iyi geldiği iddia ediliyor. ayrıntılı bilgi içinhttp://www.diyeti.org/clavis-panax-yan-etkileri.html Mustafa Eraslan ile ilgili yorumları okumak olumlu veya olumsuz görüş bildirmek için aşağıda yorumlar kısmını okuyabilir ya  da yorumlarınızı bırakabilirsiniz. küfür içerikli, toplumu yanlış yönlendiren yorumlar silinecektir.
15 aralık 2011 Güncelleme: Mustafa Eraslan’ın piyasaya sürdüğü Clavis panax adlı ürünün kendisi ve türevleri yasaklanmış olup reklamları da durdurulmuştur kamuoyunun bilgisine sunulur.

rıfat bozalan Says: 

ben dahiliye uzmanıyım bu çocuk uzmaklık sınavını kazanamamış şarlatan bir pratisyen hekimdir. üç kağı tçılığı ve abartması ile meşhurdur, sahte prof haydar baş ın adamıdır.

O kadar tvlerde reklam ve programlar çıkıyo.Bi tane hasta videosu yok…..Tedavi öncesi sonrası gibi….

slm bu adam kalp damar uzmanı bir takım ilaçlar yapıyo ilgi alanı kalp süreklı tv lerde damar uzerıne konuşmalar yapıyo ileştirdiği hastaları tv cıkarırsa daha ınandırıcı olur kanser hastalarıyla ılgili bir çalışması yok bunada biraz yonelırse

bende mustafa eraslandan etkilenip panac ürününü aldım bende bi deyişiklik olmadı açıkçası çok inandırıcı konuşuyor kendi sitesine sordum doktormudur doktorsa ne doktoru dur ama malesef cevap vermediler aynı yerden verdiyim siparişe bir günde cevap vermişler idi bende bi şüphe uyandı bu kadar iddalı konuşan biri her programda ben de doktorum diyen biri neden sitesine öz geçmişini yazmıyor varsa bi sebebi bizde bilelim bi programında siz doktormusunuz diye bi soru yöneltildi heyacanlandı birden doktorum deyip geçiştirdi sağlık bakanlığına sorsunlar dedi konuyu kapattı mustafaa bey ben iki çeşit ürününüzü aldım arkadaşımda aldı 600 tl verdik aldatıldığımızı düşünüyoruz konuşmalarınızdan inançlı biri olduğunuz anlaşılıyor bizi bu konuda aydınlatırsanız seviniriz aksi taktirde insanları allahla peygamberle aldatmayınız diyorum

şükrü akkoyun Says:
adım şükrü akkoyun dr mustafa eraslan nın kalp damar acıcı dıye tanıttıkları ılacı kullanan bırı olarak ılactan hıcmı hıc memnun kalmadım eyer memnun kalmasanız paranız ıyade dıyordunuz hanı param paranın da gelmıce bellı oda sadakam olsun kendı sahsıma ılac bes para etmez

neşe demirci Says:
babam için annem tv de görüp panax sipariş etti…babam sağ tarafı felç yürüyemeyen,konuşamıyan bebek bakımı ancak hiç bir sağlık sorunu yoktu t ki panax ı kullaıncaya kadar …babam aşırı kilo verdi ilaç kullanımı ile birlikte,iştahsız oldu,ve içtiği,yediği her lokma burnundan gelmeye başladı,halsiz ve bitkin ilgilileri arayıp görüşmek istediğimde hiç bir muhatap bulamadığım gibi şikayetlerime bir allahın kulu dönmedi
şimdi soruyorum ilacın reklamını yaparken sırtıızda taşıyın beni diyen ustafa beyin sorunlara neden muhatap olmaz ilacı verirken hiç bir sorgulama yapmaz rapor bilgi istemezken neden sorun yaşandığında muhatap olmaz……

Bence bu hikaye ilaclar falan ticaretin uslubu boyle degil onca hasta iyilestirdiler magdem binlerden bahsediyorlar referanslar nerede olay o ki, kayseriliyim ticaretinizin uslubunu biliyorum supheden kurtulmak icin tatmin edici cevaplar ornekler verin

Mehmet tayşi Says:
Babama bay pass ameliyatı önerdiler ameliyat olmasın diye Mustafa beyin damar açıcı ilaçlarını kullandık. Dr lar bay pası geciktirmeyin ölür dediler. Biz dinlemedik kullandık. Hiç bir değişiklik olmadığı gibi az daha kaybediyorduk . şimdi by pass yaptırdık kurtuldu. inanmayın bu yalancıya tv ye çıkıp atıp tutuyor. Bir de arada bir hadis ayet okuyup insanları kandırıyor.


BENDE ÜÇ AYDIR KULLANIYOROM GÖZLE GÖRÜLÜR HİÇ FAYDA GÖRMEDİM SORUNCA İLAÇ TESİRİNİ ALTI AY SONRA GÖSTERCEKMİŞ ARACILAR HERSEFER DEĞİŞİK İSİM KULLANIYOR DEĞİŞİK TELEFON BENİMDE ÇOK FAZLA İNANCIM KALMADI ŞARLATAN OLDUĞUNA KANAT GETİRDİM.

Ercan Musaoğlu Says:
Arkadaşlar ayda 210 TL lik gıda katkısı diye tarım bakanlığından ruhsat alınan içinde ne olduğu bilinmeyen sahte şyleri kullanıp sağlığınızla oynamayın. Bazı yorumcu arkadaşlar bu adam madem herşeyin çaresini bulmuş neden devlet büyükleri bunun elinden tutup buna bir madalya vermiyorlar şeklinde yorum yapmış gerçekten doğru yazmış. Arkadaşlar derlerinizin çaresi doğru bulunmuş doktorlarda tıp adamlarında. Hocalarla, hacılarla, herbalistlerle işiniz olamaz. Paranızı kaptırmayın bunlara

cerennnn Says:
böylw insanlar miğdemi bulandırıyo insannları kandırın muhtaç çok insan var hastalar kurtuluş arıyorlar bunların allah korkusu yok neden tv proğramlarında çıkmıyor nedennnn neden iletişme geçemiyoruz bu adamla

kardelen Says:
neden mustafa eraslan hakkında bilgi yok lütfen cevaplasınlar .oğlum kendim ve eşim için her ay 500 lira veriyorum.ama şüphelerim artmaya başladı.bırakmayı düşünüyorum.bu insan uzayda yaşasa idi şimdiye kadar biyografisine ulaşırdık.neden gizli kalıyor.yoksa gerçek dr değil mi.

DoğaL Lokman Says:
Merhaba,
yazımı sabır ile okursanız sevinirim.
kimseyi yermek ya da aklamak gibi bir niyetim yok ama bazı şeyleri açık açık yazmakta fayda var..
öncelikle 20-30 tl değeri olabilecek bir ürünü 120 TL ye alan, adamın reklam parasını ödeyen herkese mustafa eraslandan akıl sağlığı içinde varsa ilaç almalarını tavsiye ediyorum..
sizlerin yazdıklarını okurken ister istemez tv’nin insanların üzerinde ki etkisinin, dinin etkisiyle karıştığı zaman nasıl şiddetlendiğini tekrar fark ettim ne yazık ki.
Mustafa eraslan denilen adamın tanıttığı panax ginseng ilacı ankara’da (şimdi istanbul sanırım) üretilmekte.. içinde panax ginseng, yulaf kepeği, çoban çökerten var..
panax ginseng’in damar açıcı etkisi doğrudur ancak zaten orjinal tahta kutu kore ginsengi 80-150 Tl arasında 200 tablet olarak piyasada satılıyor. Hele mustafa eraslan tarzı yerli üretim ginsengler 20-30 Tl arası.. yulaf kepeği desen kilosu 10 lira, çoban çökerten otu 3 lira..
Verdiği karımışımda ne kadar ginseng kullanılmış, nne kadar yulaf kepeği hiç birşekilde belli değil..
Hal böyleyken 20 tane dinci kanala gece gündüz reklam vererek 20 liralık bir ürünü 120 liraya çatır çatır satıyor dr. mustafa eraslan.. üstelik oorjinal red panax ginseng kadar etkili olup olmadığı da bilinmeyen bir ürünü..
buradan yazarsanız size panax ginseng ile ilgili ayrıntılı bilgi de verebilrim.. saygılar..

ben emes hastasıyım 1 aydır panax ve ruşeym kulla nıyorum hiç faydasını görmedim hatta daha kötüyüm iştahım da kesildi sağ elim uyuştu beni bu nodan arayın xxxxxxxxxxx
Editör: cep numaranızı vermeniz güvenliğiniz açısından sakıncalı olduğundan cep numaranızı gizliyoruz

3 AY ÖNCE BENDE BU ÜRÜNDEN ALDIM HİÇ BİR FAYDASINI GÖRMEDİM.5GÜN MAYDONOZ SUYU İÇSEM BİLE HEMEN GÖRÜYORUM.3 AY ÇOK UZUN BİR ZAMAN OLMASINA RAĞMEN NEDEN FAYDASI YOK.MUSTAFA ERASLANIN BU KONUDA HERKESE AÇIKLAMA YAPMAK BORCU.EĞER AÇIKLAMA YAPILMAZSA YETKİLİ MAKAMLARA BİLDİRECEĞİM.

tülay öksüzoğlu Says:
Aman arkadaşlar sakın almayın ilaçları gerçi malesef yayınlamazlar bu yorumuda ama ben heryerden sesimi duyurmaya uğraşıyorum.başıma neler açtılar hakaretler hat safhada yüzünüze telefon bile kapatırlar aman ha aman.burnumdan getrirdiler fitil fitil.ben şimdi tüketiciyi koruma derneğine gidiyorum.konuyu merak eden arasın telefonum:505-5494009 allahtan başka kimd
seden korkmam yayınlamazlar ama olsun ben yazmaya devam

Halil Özgen Says:
HAYATIMI SÖNDÜRDÜN MUSTAFA ERASLAN. SENİN İLACIN YÜZÜNDEN KALP ARİTMİ HASTASI OLDUM. SEN YALANCININ TEKİSİN. ÖMÜR BOYU SENİN YÜZÜNDEN ARİTMİ İLACI KULLANACAĞIM. BU İLAÇ ÇOK TEHLİKELİ. UZAK DURUN. BENİ 37 YAŞIMDA YAŞLANDIRDIN. ALLAHA HAVALE EDİYORUM SENİ.